Thursday, 16 October 2014

Tips Banyakkan Susu Badan

بِسْـــــــــمِ اَللّهِ الرّحْمن الرّحيم 

السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ 


Alhamdulillah masih diberikan kekuatan untuk berkongsi pelbagai entry-entry yang menarik untuk bacaan semua..malam ini ina nak kongsi satu tips banyakkan susu badan..sangat-sangat bersyukur dapat menyusukan adriana dari lahir hingga umur 3 tahun..orang kata dah besar tapi masih mengempeng lagi..hehe..

masa awal-awal penyusuan terutama sekali masa dalam pantang ina memang tiada masalah dengan penghasilan susu badan..memang sentiasa banyak..adriana pun masa pantang tu kuat juga menyusu..jadi penghasilan susu tu memang mengikut permintaan si kecik ni..

alfafa membanyakkan susu ibu
susu ibu terbaik

alhamdulillah rezeki dari Allah SWT..dah jimat tidak perlu lagi nak beli susu formula..masa dalam pantang ina banyak makan makanan yang berkuah dan sayur lobak putih..kata orang lobak putih untuk tambah susu badan tetapi ada yang kata tidak boleh makan..tak tahu mana yang betul..


kenapa susu badan berkurang?

biasanya dalam setahun atau 2 tahun tu memang ada ibu yang tiada masalah langsung untuk menyusu anak dengan susu badan..tetapi bila ibu dah ambil pil perancang..ada yang tidak sampai setahun susu badan dah makin berkurang..

tips susu badan banyak
Alfafa botol besar 700 tablet

sejak kenal dengan produk Shaklee tahun 2013..ina ambil alfafa dan ESP (Energizing Soy Protein)..dua-dua produk ni memang khas untuk penyusuan bayi..bila ambil alfafa..dapat rasakan perubahan..air susu makin banyak..kadang-kadang rasa macam dalam pantang pun ada..hehe
ESP pekatkan susu badan
Energizing Soy Protein

bagaimana ESP membantu penyusuan bayi?

minum ESP pun sama..rupa-rupanya ESP ni berfungsi memekatkan susu badan..selain itu, ESP ni juga memberikan tenaga, menguatkan rahim, melembabkan kulit..ibu-ibu yang menyusu cepat-cepatlah minum ESP..nanti anak yang menyusu pun dapat juga khasiat-khasiat ESP ni..

bagi yang mengalami masalah susu badan..ina memang sangat-sangat cadangkan pengambilan alfafa dan ESP..nak dapatkan dua produk ini mudah je..boleh hubungi ina dan dapatkan konsultasi secara percuma khas untuk ibu-ibu semua..

0175262669

COD kawasan Tapah

Penghantaran 1 Malaysia (Poslaju)