Monday, 27 October 2014

ESP dan DIABETES

Assalamualaikum..

hari ni buka 1 canister ESP untuk ayah..pagi dengan petang asyik pekena teh dengan kopi je..pasni kita bagi ayah pekena ESP pula..vivix on the way..rabu ni la plak vivix untuk ayah sampai..

ESP adalah soya non GMO

apa kaitan ESP dan diabetes?

ESP ni bukanlah ubat untuk diabetes..tapi ia boleh membantu tubuh mengawal kandungan gula dalam darah dan mengurangkan risiko komplikasi..

apa itu indeks glisemik

kenapa sesuai untuk pesakit diabetes?

sebab ESP ni minuman soya yang mempunyai kandungan indeks glisemik yang rendah..jadi pesakit diabetes akan rasa kenyang berpanjangan dan kurang makan..

ESP membebaskan glukosa secara perlahan dan teratur..ia juga meningkatkan paras glukosa dan insulin secara berperingkat untuk memenuhi keperluan badan pesakit diabetes..

ESP terbukti berkesan untuk pengawalan berat badan, mengawal selera makan dan melambatkan rasa lapar..haa yang nak kurus tu memang elok sangat ambil ESP ni tau..

dah tau kan kenapa ESP sangat bagus untuk pesakit diabetes..jadi war-warkanlah kepada semua ahli keluarga yang ada diabetes..sama-sama kita bendung tabiat pemakanan yang kurang sihat..

ESP untuk diabetes

ready stock now!!!
ada tak orang Jengka yang nak ESP dan Vita C Plus..ready stok tau 2 barang ni..baru je sampai hari ni..panas-panas lagi ni..riana tu sibuk nak selfie dengan ESP dan vita c..hehe

pengedar shaklee tapah

yang mana dah booking ESP dengan vita c ina dah pos yer tadi..minta tolong encik suami pergi pos..esok atau rabu insyaAllah barang sampai..

bagi orang Jengka dah tak payah nak pos lagi..ina hantar terus sampai depan pintu rumah..ina ada di Jengka 15 sampai hari sabtu ni 1/11..boleh mesej atau whatsapp ye..

boleh hubungi ina untuk penghantaran ke rumah bagi kawasan Jengka..untuk penghantaran 1 Malaysia bila-bila masa pun boleh..(^-^)


cuma kalau nak beli ESP dengan harga promosi hanya untuk oktober sahaja tau..last 31/10 ni..lepas pada tu harga macam biasa semula..jangan lepaskan peluang..

kenali saya,

ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com