Wednesday, 17 September 2014

Alfafa bahan semulajadi untuk detoks

Assalamualaikum..jom cerita macam mana nak detoks guna bahan semulajadi..apa detoks ni?nak kena guna bahan peluntur ker?haha sape sanggup minum clorox silakan..hehe gurau jer..jangan ada yang cuba plak..kena saman ina nanti..hehe..detoks ni kalau senang nak faham proses pembersihan dari dalam badan daripada segala kotoran atau racun-racun yang secara sengaja atau tanpa kita sedar telah berkurung dalam badan dalam masa yang lama..



kenapa kena detoks..penting sangatkah?kebiasaannya sebelum kita makan apa-apa supplimen tambahan..penjual akan cadangkan kita detoks dulu..sebabnya bila dah detoks barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum..ada orang salahkan supplimen sebab tiada perubahan bila dia ambil..masalahnya dalaman tak detoks..masih ada kotoran,lemak tepu yang menyekat atau menghalang supplimen bertindak..haa sebab tu penting kena detoks yer..

tumbuhan alfafa

Shaklee ada supplimen untuk detoks yang paling best..tak perlu nak susah-susah mencari daun-daun herba atau daun-daun ubat untuk detoks..perkenalkan bahan semulajadi untuk detoks..ini dia ALFAFA SHAKLEE..raja segala tumbuhan..tak perlu nak cari daun lagi..telah dikeluarkan dalam bentuk tablet dan dibotolkan dengan bersih dan halal..



dapatkan alfafa daripada pengedar sah anda,


ibu riana

0175262669
zarina.naim@yahoo.com