Thursday, 30 October 2014

Ubi Kayu Rebus

Assalamualaikum semua..dah minum petang ke?hari ini menu minum petang kami ubi kayu rebus..hehe..lama tak makan ubi kayu rebus ni..

makan ubi kayu rebus dengan gula je..suap riana dengan sepupu makan..tak cukup pula..tambah kali kedua ina tak letak gula..nak tahu letak apa..hehe..tengok gambar ni..

ubi kayu cicah gula


haa macam menarik tertarik je kan..budak-budak tengok apalagi semua datang dekat..sekali pandang gambar ni macam ubi kayu asam boi la pula..haha..

minuman campuran kurma

ina letak serbuk tamar cocoa..laju je riana dengan sepupu makan..rasa ubi kayu campur dengan manisan koko kurma..memang meletop..

riana nak makan ubi kayu

tengoklah riana tu ha..ibu nak ambik gambar ubi kayu rebus..dia dah sibuk pegang sudu nak serang ubi kayu tamar cocoa ni..hehe..nanti ibu-ibu cubalah buat..bye nak sambung makan.

with love,
ibu riana
0175262669