Wednesday, 8 October 2014

Vitamin Untuk Mata

Assalamualaikum..vitamin untuk mata..kenapa mata pun nak kena bagi vitamin kan..yerlah ada yang dari kecil lagi dah berkaca mata..ada masalah penglihatan..ada yang rabun jauh..ada yang rabun dekat..

jenis-jenis masalah penglihatan

teringat masa sekolah-sekolah dulu mesti ada jururawat yang datang ke sekolah untuk membuat pemeriksaan mata..takut-takut kononnya..padahal takde apa pun..periksa tahap penglihatan mata kita..kalau result tak dapat 6/6 bagi dua-dua belah mata..dapat surat suruh tunjuk pada mak ayah..isi surat tu mengatakan anak ada masalah penglihatan..kena pergi buat cermin mata..

pemeriksaan mata

pilihan yang ada untuk rabun
ada orang suka pakai cermin mata..siap memandu kereta lagi pakai cermin mata hitam..bagi ina pakai cermin mata ni tak selesa..masa memandu lagilah rasa sangat mengganggu..kalau tiada masalah penglihatan tak apa jugak..bagi yang ada masalah rabun memang tak dapat nak lari..nak atau tak nak terpaksa juga pakai cermin mata..itu zaman dulu-dulu la kan..zaman sekarang orang tak pakai cermin mata dah..pakai kanta lekap..ada macam-macam corak..hati-hati yer kawan-kawan..jangan terpedaya nak cantik..pergi beli kanta lekap yang murah..bertambah teruk rosak mata..ngeri kan..macam-macam sekarang..cermin mata tiruan pun banyak di pasar malam..kononya nak cantik..tetapi tak sedar kecantikan palsu akan mengakibatkan kesan yang buruk ke atas penglihatan..

elakkan kaca mata tiruan
itu alternatif untuk masalah penglihatan..kiranya mampu milik la cermin mata dengan kanta lekap..ada yang lagi canggih..buat pembedahan laser atau lasik..bagi yang berkemampuan boleh la buat pembedahan lasik untuk merawat masalah rabun..98% berkesan dengan izin Allah..bagi yang tidak berkemampuan nak buat pembedahan lasik..pastu tak suka pula nak pakai cermin mata atau kanta lekap..takkan nak biar je macam tu..ada yang bawa kereta masuk longkang nanti..agak-agak ada tak alternatif lain..mesti semua teruja nak tahu..betul tak?..hehe..meh rapat-rapat..meh dekat-dekat ina nak kongsi dengan semua vitamin untuk mata..haa inilah dia CAROTOMAX..produk yang dikeluarkan oleh Shaklee..sebotol ada 30 biji untuk penggunaan selama sebulan..sehari 1 biji..

carotomax



kandungan carotomax



sudah ramai pengguna yang berpuas hati setelah mengambil vitamin untuk mata..harga carotomax yang mampu milik bagi semua golongan..lihat testimoni-testimoni pengguna yang telah berjaya mengurangkan masalah penglihatan dengan hanya mengambil vitamin untuk mata iaitu carotomax..



testimoni 1 : power cermin mata ratus-ratus



testimoni 2 : dah nak operate selaput mata

testimoni 3 : satu family bercarotomax

testimoni 4 : atasi Glaukoma



testimoni 5 : tak nak pakai kanta lekap selamanya


nak dapatkan carotomax, boleh hubungi
 fb : ibu riana
whatsapp/telegram/wechat : 0175262669
email : zarina.naim@yahoo.com