Saturday, 25 October 2014

Vivix Untuk Darah Tinggi

Assalamualaikum..hari ini ina rasa seronok sangat..minggu lepas sebelum balik bercuti ina dapat whatsapp dari anak Shaklee mengatakan tekanan darah suami terlalu tinggi..masa tu kami rasa vivix adalah jalan penyelesaiannya..

tekanan darah tinggi

suami puan ana buat pemeriksaan kesihatan untuk rekod di tempat kerja baru..bila buat pemeriksaan tengok-tengok tekanan darah masa tu 190/120..tinggi kan tekanan darah suami puan ana ni..

apakah tahap tekanan darah tinggi?

bacaan darah tinggi


masa mula-mula baca whatsapp dari puan ana memang ina terkejut juga..eh tinggi betul ni..kalau berdasarkan jadual peringkat tekanan darah kat atas..tekanan darah suami puan ana ni dah hipertensi tahap 3..

kasih sayang seorang isteri kan..tahu je suami ada darah tinggi cepat-cepat order vivix..bertuah la badan encik ariff ni..hehe..dapat seorang isteri yang penyayang dan prihatin terhadap kesihatan suami..

hari ini dah seminggu suami puan ana ambil vivix..hanya satu sudu kecil sehari sebelum tidur..alhamdulillah dah turun tekanan darah..hari ini buat pemeriksaan tekanan darah 138/80..dah berada di tahap pra-hipertensi..

vivix untuk darah tinggi

semoga suami puan ana terus mengamalkan vivix setiap hari..harap-harap tekanan darah kembali normal seperti biasa..gembira sangat ina hari ini bila dapat kongsi kebaikan vivix pada semua..

vivix untuk darah tinggi

vivix adalah hadiah terbaik untuk ayah dan ibu..ina baru je beli vivix untuk ayah ina..kandungan gula dalam darah pada kadar yang tinggi..hadiah untuk ayah dari ina dan adik beradik yang lain..kami semua sayangkan ayah..

apa yang bestnya bila beli vivix online penghantaran percuma sahaja terus ke pintu rumah kita..tiada bayaran pos dikenakan untuk vivix walaupun jumlah belian tidak cukup RM800 dalam satu invois..berbaloi kan..

nak dapatkan vivix untuk orang yang tersayang,
boleh hubungi ina,

0175262669
zarina.naim@yahoo.com