Tuesday, 28 October 2014

Herbal Blend Kembali Lagi

Assalamualaikum..herbal blend ni memang produk yang selalu habis..tak sempat ina nak beli tengok-tengok dah habis..hehe..kali ni ina dah beli siap-siap..sekarang masih kat kampung lagi..

krim serbaguna shaklee

baru-baru ni buka shaklee2u tengok-tengok herbal blend ada stok dah..apalagi terus beli online herbal blend ni..barang sampai dekat Tapah..tumpang rumah jiran kejap..hehe..terima kasih ye cik su..

ahad ni singgah Tapah dah boleh bungkus dan hantar pada pelanggan yang dah tempah..walaupun herbal blend tak ada stok pelanggan siap pesan lagi..bila-bila ada stok dia nak..

kali ni memang tak lepaskan peluang..tapi ina order tak banyak tau..ada lebih sikit je..kalau nak cepat-cepat mesej ina ye..isnin minggu depan dah boleh pos terus..

krim herbal blend ni wajib ina bawa balik kampung..adriana kalau dah kat kampung tau-tau jelah..main tak ingat kat ibu dah..lari sana sini..lompat sana sini..

petang-petang main kat luar rumah..baru-baru ini jatuh la pula anak ibu ni..dah luka lutut..bila dah kering sikit luka ina sapu herbal blend..sekarang tengok luka riana dah nak ok dah..dah bertukar kulit..

selain itu krim herbal blend ni boleh guna kat siku, tumit kaki..tempat-tempat yang kasar tu letak krim serbaguna ni..krim serbaguna yang selamat dan semulajadi..

jangan lepaskan peluang tau..lepas ni kalau herbal blend tak ada stok tak tahu berapa lama plak baru nak ada..jangan lupa hubungi ina..harga mampu milik untuk semua..

ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com