Friday, 31 October 2014

Jom Kemas Baju

Assalamualaikum..

Esok dah masuk bulan november..bermakna dah 15 hari cuti panjang..dah habis cuti bermalas-malasan di Pahang..kita sambung cuti kat Kedah pula lagi 15 hari..

malasnya nak kemas barang..kalau minta lagi cuti tambahan untuk Pahang mesti big boss tak bagi kan..hahaha..adil dan saksama..bahagi dua cuti..ina cuti sepanjang tahun dah..

lebih daripada kalsium

esok nak mula perjalanan jauh..malam ni nak tidur mesti ambil 4 biji ostematrix..esok pagi bangun tidur barulah bertenaga sikit nak mulakan perjalanan..

duduk dalam kereta terlalu lama pun boleh jadi punca sakit belakang kan..ostematrix mesti ada dalam beg..almaklumlah kadang-kadang bila bertukar-tukar tempat ni operasi membuang pun terbantut..

ambil ostematrix comfirm masuk bilik termenung bila bangun pagi..lawas dan lancar..ostematrix ni sebotol ada 120biji..harga pula mampu milik untuk semua..

bagus juga hadiahkan kepada mak dan ayah bagi memastikan keperluan kalsium mereka cukup..kesian kan mak dan ayah kita sakit-sakit badan..lenguh sana..lenguh sini..

jom sambung kemas barang..kalau nak beli ostematrix mesej je ina..kedai buka 24 jam..hehe..

ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com