Wednesday, 5 March 2014

Bermasker dengan ESP Shaklee

Assalamualaikum..
penggemar ESP..tahu tak selain minum ESP untuk kecantikan kulit..kita juga boleh buat masker dengan ESP ni tau..siapa yang dah ada ESP kat rumah tapi belum try test lagi...jom kita bermasker ok..tak perlu nak bayar mahal-mahal pergi buat facial..kita facial kat rumah jer..homemade yer..


bahan-bahannya adalah..chewah macam chef la plak..

1) ESP
2) Yogurt perisa asli..
(xnak yang ada buah)



cara-cara buat masker :
1) ambil dua sudu besar yogurt ke dalam bekas
2) masukkan satu sudu besar ESP dan gaul sehingga sebati
3) sapukan masker keseluruhan muka (elakkan mata)
4) biarkan kering selama setengah jam
5) bilas dengan air bersih


waktu terbaik untuk bermasker adalah selepas mandi pagi dan sebelum tidur..ulang setiap hari untuk hasil yang lebih cepat..


yang belum ada ESP di rumah apalagi ditunggu..Promosi beli 6 percuma 1 bulan ni..jom serbu Ibu Riana Onlineshop..terus jadi ahli dengan keahlian percuma..siap dapat cash bonus lagi bulan april..best kan..

dapatkan ESP dari pengedar sah anda,
0175262669