Sunday, 19 October 2014

Adriana Dah Nak Sekolah

Assalamualaikum..apa khabar semua hari ini..apa aktiviti semua..
nak cerita kisah adriana dah nak sekolah..macam lawak pula rasa..rasa adriana kecil lagi..ibu tak sedar anak ibu dah besar..
tahun depan dah nak masuk sekolah tadika..tak dapat bayangkan adriana pergi sekolah ibu tinggal sorang-sorang kat rumah..
sekarang kalau kat rumah dah tak pakai pampers..bagi pakai bila adriana tidur petang dengan malam..

keluar berjalan pun pakai pampers..kencing adriana boleh tahan tapi buang air besar yang tak boleh ..senyap-senyap dah berbau je..
baru-baru ni pergi kedai ambil gambar untuk isi borang sekolah tadika..pandai pula budak umur 3 tahun ni bergambar..
ibu suruh senyum sebut cccccc..adriana pun sebut tetapi malu-malu..belajar rajin-rajin tau ..

semoga anak ibu berjaya di dunia dan akhirat..tahun depan awal bulan januari bermulalah episod persekolahan adriana..