Wednesday, 5 November 2014

Taman Jubli Emas Alor Setar

adriana dan boy

Assalamualaikum..seronok betul adriana hari ini yer..dah sampai Alor Setar petang tadi terus pergi tengok boy kat taman jubli emas Alor Setar..alhamdulillah boy sihat..kaki pun dah makin pulih..

naik kuda di taman jubli kedah

adriana pergi dengan ayah je..ibu tinggal kat rumah..tak larat la nak ikut hari ini..penat perjalanan jauh dalam kereta..rehat kat rumah je ibu petang tadi..bagi can adriana ikut ayah..takpe cuti lama lagi kan..esok-esok boleh pergi lagi..

alor setar kedah

tengok boy dalam gambar je..hehe..cuti lama kali ni seronok la ayah riana..leh layan boy hari-hari..aktiviti kat Kedah tak ada lain dah..luangkan masa bersama boy je pagi petang siang malam..rumah tok wan dekat..1km je dengan taman jubli..

sunnah nabi

cerita kami,

ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com