Tuesday, 18 November 2014

Nutriferon Ubat Demam Shaklee

Assalamualaikum..

Petang tadi bila pegang badan riana..eh macam panas je..demam ke budak ni..bila periksa suhu..hurm comfirm demam..tak merengek pun riana..ok je duk main..ibu tertidur petang tadi..riana duk main je..haha


bila ibu kata nak kena makan ubat demam ni..cepat-cepat riana pergi dapur ambil nutriferon..memang ada je stok nutriferon kat rumah ni..bila demam atau selsema terus je ambil satu peket nutriferon..

riana tak perlu risau..kalau bab suruh telan nutriferon tak demam pun dia suka makan..sedap nutriferon ni..manis-manis buah..hasil ambil nutriferon satu peket petang tadi..malam ni dah tak demam..suhu badan dah turun 35.9..alhamdulillah riana tak perlu nak telan ubat demam klinik..

with love,
ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com