Sunday, 9 November 2014

Pengedar Sah Pilihan Anda

Assalamualaikum..ina penjual online dan pembeli online tegar..sebagai penjual ina memang mementingkan kepuasan pelanggan..

bila pelanggan dah bank in duit seboleh-bolehnya ina akan terus pos pada hari yang sama kalau pejabat pos masih buka..hehe..

sebab tu kat rumah ina ada simpan stok shaklee sikit..lebih suka pos sendiri barang pelanggan..puas hati dapat pos sendiri dan kita tahu barang yang kita pos..

sebagai pembeli online..ina suka beli dengan penjual yang ramah tamah..kalau setakat jawab pertanyaan tak berapa nak jawab je..reject terus..haha.

urusan jual beli online..apa yang kita nak..macam tu jugalah kita berikan pada pelanggan..


ina pengedar sah shaklee kawasan tapah..kalau time balik kampung kawasan bertukar pahang dan Kedah..hehe..

ibu riana
0175262669
posted from Bloggeroid