Monday, 10 November 2014

Powerbank Pineng

Assalamualaikum..hari ini ina nak kongsi pasal powerbank..sebelum ni ina dah pernah beli powerbank tapi ina lupa dah jenama apa..sebab tak berapa guna sangat..encik abang bawak pergi operasi Sabah tiga bulan hari tu..


baru-baru ni ina beli powerbank pineng 20000mAH..harga berbeza sikit je dari yang 15000mAH tu yang terus sambar yang paling besar..handphone asyik kong je..huhu..ina beli dengan kawan warna putih..kosong je tak ada corak pun..


untuk encik abang ina beli dalam laman web www.lazada.com.my ada limited edition..comel juga corak loreng askar..sesuai untuk si dia..haha..beli seorang satu tak payah nak berebut-rebut..

murah je dekat lazada ni..kalau yang 20000mAH ni RM95 lebih kurang..penghantaran percuma sebab lebih RM70 dalam satu pembelian..bagus juga ada powerbank ni..pergi mana-mana tak perlu risau bateri habis..powerbank ada penyelamat..


tadi mak saudara (chu) encik abang tengok..dia pun berkenan powerbank pineng ni..order untuk chu seketul..ada gambar eifell tower lagi..meletop gitu..limited edition..hehe..sesiapa yang berkenan sila terjah laman web lazada yer..ina tak jual..

with love,
ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com