Sunday, 16 November 2014

Gerbang Malam Ipoh

Assalamualaikum..semalam dah pergi gerbang malam..majan di medan selera..pekena tom yam dengan satay..sedap..malam ni sebelum bertolak balik singgah gerbang malam lagi untuk makan..tapi kedai yang kami makan semalam tutup..hari ni pekena popia goreng dan popia basah S.S.Ali bersebelahan kedai semalam..



malam ni order tom yam..kali ni tom yam putih..encik suami kata sedap..bagi ina yang makan semalam lagi sedap..hehe..order sotong kangkung macam dekat padang kota..rasa yang sama..kuantiti yang sama..di padang kota harga RM15 sepinggan..di medan selera gerbang malam ipoh harga sepinggan sotong kangkung RM7..huhu separuh harga dari harga padang kota penang..



tak payah susah-susah pergi sampai penang kat Ipoh pun ada..hehe..oklah nak sambung makan..jumpa lagi di lain episod jalan-jalan cari pasal..huhu..

with love,
ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com

posted from Bloggeroid