Wednesday, 5 November 2014

Jadi Ahli Dengan Omegaguard

Assalamualaikum..bersiaran dari Alor Setar, Kedah ina hari ni..nampak gaya hujan turun menyambut kepulangan ina ke kampung hari ni..hehe..nasib baik bawak baju banyak..dah standby dah..ada tak yang nak jadi ahli dengan omegaguard..

nak tahu tak macam mana..sepanjang bulan november ni..jika kita beli omegaguard terus boleh daftar jadi ahli..haa jom jadi ahli beramai-ramai bulan ni..

omegaguard shaklee

apa syarat nak jadi ahli dengan omegaguard:
- beli 6 botol omegaguard
- dapat 1 botol secara percuma
- dengan belian dalam 1 invois untuk 6 botol boleh terus daftar ahli secara percuma..

wah banyak untung dag ni..siapa tak nak rugi tau..dah la dapat 1 botol omegaguard secara percuma..tak perlu nak bayar yuran ahli RM65 lagi..semuanya percuma..

ada yang kata banyaknya 6 botol kan..kalau anda tahu kebaikan omegaguard ni..ina yakin 6 botol pun tak cukup..hehe..

siapa yang perlukan omegaguard?

1) Ibu hamil
- membantu perkembangan otak bayi semasa dalam kandungan
- mengurangkan risiko kelahiran bayi pramatang
- mengawal berat badan semasa hamil

2) Ibu menyusu
- khasiat omega 3 untuk imunisasi serta perkembangan otak kanak-kanak yang menyusu
- menurunkan berat badan ibu tanpa mengganggu pengeluaran susu ibu..

3) masalah kesihatan seperti asthma, darah tinggi, obesiti, jantung dan kolestrol dalam badan yang terlalu tinggi..

4) orang yang nak kurus secara semulajadi..

5) kanak-kanak yang bersekolah
-  membantu kanak-kanak untuk menghafal serta menumpukan perhatian pada pelajaran..
- lebih mudah memahami pelajaran yang diajar..

daftar sekarang untuk jimat 25%

haa ramai yang boleh ambil omegaguard..satu keluarga boleh..beli 6 botol ni dapat satu lagi botol secara percuma..buat stok sementara ada promosi..

dapatkan daripada pengedar sah anda,

ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com