Tuesday, 18 November 2014

Roti Sarang Lebah

Assalamualaikum..

kalau buka facebook penuh dengan pelam asam boi..penuh dengan roti sarang lebah..pelam asam boi dah dapat buat sendiri masa kat kampung..hilang mengidam..ni duk mengidam roti sarang lebah pula..


duk pikir kenapa la orang panggil roti sarang lebah..bila tengok gambar macam roti biasa je..tapi kacang-kacang tu nampak menarik dan tertarik..betul kan..tak sabar nak rasa kesarangan lebahan itu..

disebabkan ketidaksabaran itu menyebabkan ina telah membuat order roti sarang lebah yang menyengat itu..nasib baik ada di jual kawasan tapah ni..hehe..anak shaklee yang buat..apalagi order je ina pandai..haha

siapa yang berada di kawasan tapah kalau teringin nak rasa bolehla buat pesanan dengan kak harina..hehe..

with love,
ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com