Monday, 17 November 2014

DIY Bean Bag

Assalamualaikum..

hari ni sesi mengemas kotak-kotak shaklee..dah penuh rumah dah..nak simpan untuk pindah tak tahu tahun bila nak pindah kan..jadi bagi pada yang memerlukan..hehe..sambil-sambil mengemas tu duk pikir nak buat apalah dengan foam putih ni..


setiap kali beli barang shaklee mesti ada foam putih bentuk E ni..dah terlampau banyak..nak buang sayang..encik suami bagi cadangan suruh buat bean bag sendiri..so malam ni duk google DIY bean bag..


nampak macam senang je..tapi boleh ke foam putih ni tahan kalau ina yang duduk..haha..terasa kegemukan yang melanda..cuti sebulan kerja makan je..adoi rosak diet duduk rumah mertua..haha..


ni penuh satu plastik hitam foam ni..ni yang kemas hari ni..yang kemas sebelum ni tak silap ada 3 atau 4 plastik hitam..tu tak campur dengan yang dah bagi pada jiran..huhu..berlambak-lambak..

hari tu ternampak ada yang buat bantal tidur..boleh la cuba buat bean bag dengan bantal..siapa yang dah pernah buat bean bag boleh kongsi tak guna kain apa..kain yang baldu-baldu lembut tu nama apa yer..haha gagal bab nama kain..

with love,

ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com