Saturday, 1 November 2014

Bandar Ikan Patin

Assalamualaikum..selamat hari sabtu semua..tengah buat ape tu?..ina dalam perjalanan nak ke Kuala Lumpur..nak pergi rumah adik ipar..

Sementara encik suami masih bercuti jalan-jalan rumah adik beradik..dari Jengka tadi ina singgah bandar ikan patin jalan-jalan cari makan..

Siapa tak kenal bandar ikan patin?..mana lagi kalau bukan Temerloh..tak sah kalau tak singgah makan ikan patin masak tempoyak..yer tak?hehe.



pekena ikan patin masak tempoyak..minum plak air batu campur dengan air jagung..memang meletop..hehe..siapa yang memgidam pergi cari ikan patin kat pasar ye..



bawa riana mandi manda di kubang gajah mini water park di temerloh ni..riana dengan ayah je mandi..ibu malas nak main air panas-panas ni..huhu



tiket masuk untuk dewasa sepuluh ringgit..kanak-kanak lapan ringgit..ina seringgit je.
haha murah kan..sebab tak mandi..bayar seringgit untuk masuk dan guna tandas..haha





puasla riana mandi dengan ayah..menyelam timbul menyelam timbul..haha..ibu jadi tukang ambil gambar je.





muka budak tak nak balik..tak puas mandi lagi..jauh lagi perjalanan ni riana..kalau tak boleh la mandi lagi..lain kali balik pahang boleh singgah lagi..hehe

with love,
ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com
posted from Bloggeroid