Saturday, 15 November 2014

Pertandingan Bowling ahli BAKAT Kem Tapah

Assalamualaikum..bersiaran dari Ipoh, Perak..Hari ni join pertandingan bowling ahli BAKAT Kem Tapah..aktiviti untuk isteri-isteri tentera..bertempat di pusat bowling mydin meru,Ipoh..

bidan terjun je ina ni..masih di kampung tapi geng-geng kompeni Alfa call bagitahu tak cukup orang..tanya encik suami dia kata ok..apalagi on je lah..sampai mydin meru riana terus nampak kedai upin-ipin..riana dengan ayah makan dulu..ibu terus naik daftar nama..







lawan petang tadi untuk kumpulan kompeni alfa dapat nombor dua..manakala untuk kategori individu ina dapat nombor satu..tak sangka sebenarnya..tak sia-sia datang dari kampung..hehe..dah buka dah hadiah tadi..riana sibuk nak buka..dia kata hadiah kakak ni..comel-comel hadiah..terima kasih semua ahli jawatankuasa yang terlibat..











encik abang sempat ambil gambar senarai nama pemain bowling tadi..dia kata nak buat bukti..haha..ada-ada je..sifu ina tu..banyak bebel kalau bola masuk longkang..haha



habis pertandingan lebih kurang pukul 5 petang..kami terus ke hotel seri Malaysia..mandi dan rehat..esok encik abang masih cuti..tido Ipoh satu malam..layan riana mandi kolam petang tadi..sempat la sejam riana mandi..esok mandi lagi..







tadi pergi gerbang malam Ipoh..tak beli apa pun..cuci mata je..sekarang ada di kinta riverfront..riana nak naik basikal dengan ayah..entah mana diorang pergi tinggal ibu sorang-sorang kat bawah pokok ni..



ibu penat main bowling..tak.larat nak kayuh basikal dah..lenguh kaki..haha tua dah..oklah sambung lagi di lain masa..bye..

with love,
ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com

posted from Bloggeroid