Thursday, 8 May 2014

Mealshakes untuk siapa?

Assalamualaikum..mandi mealshakes adik akak semua..masing-masing tak lepaskan peluang untuk dapatkan mealshakes bulan ni..sebab apa yer..siapa tahu angkat keyboard..hehe..semestinya sebab bulan mei ni beli 6 canister mealshakes dapat PERCUMA 1 canister..


Mealshakes untuk kanak-kanak
Mealshakes Shaklee
wow sangat menarik kan..mealshakes untuk siapa? ramai yang boleh minum..bukan hanya untuk kanak-kanak sahaja..orang dewasa yang terlampau kurus pun boleh minum..bagi badan macam malek noor..ecewah..hebat..hebat..

sangat sesuai bagi mereka-mereka yang tiada masa untuk menyediakan sarapan..ambil mealshakes dengan oat atau milo..kenyang..ada kawan ina ambik mealshakes untuk tambah berat badan tapi dia kata kenyanglah plak..naik 2 kilogram katanya..oklah tu kan..ada juga yang naik..

esok nak cuba resepi aiskrim mealshakes..wah dah terliur ni..jumpa esok dengan resepi aiskrim yer..goodnite..