Saturday, 31 May 2014

Harga Set Kecantikan Shaklee

Assalamualaikum..kecantikan tak lari dari wanita..sanggup lakukan apa sahaja untuk cantik..ada yang sanggup membelakangkan Allah demi nak cantik macam Angelina Jolie..cucuk sana..cucuk sini..bedah sana bedah sini..apa orang panggil plastic surgery kan..huhu..kita sebagai orang Islam tak perlulah nak cucuk-cucuk ni..nak pilih set kecantikan pun kena tahu jugak pasal produk..jangan plak tempek kat muka yang ada bahan kimia..set kecantikan Shaklee terbukti berkesan..nak tahu tak harganya berapa..sangatlah berpatutan..bukan ribu-ribu pun..harga memang mampu milik..

Set kecantikan Shaklee ada 3 jenis..nak cerita panjang jom kita teropong harga dulu yer..
set kecantikan shaklee

kebaikan set kecantikan shaklee


Harga :


Vitamin E RM149
Vitamin C RM92.50
B Complex RM53.75

0175262669
zarina.naim@yahoo.com