Monday, 15 September 2014

Riana Boikot Laptop

Malam ni riana tak bagi langsung ibu buka laptop..nak suruh baring-baring dengan dia depan televisyen..sambil tengok hoore! hoore!..seronok cerita ni..
ada pengajarannya..keluar dari kepompong rendah diri..kalau iman tak masuk ratu idola tu mesti dia tak confident nak berdepan dengan orang kan..pengaruh sekeliling..ejekan dan kutukan membuatkan diri seseorang tidak yakin dan rendah diri..
kesimpulannya kat sini..dengan rendah diri nak bagitahu saya pengedar shaklee Tapah..untuk kawasan Tapah penghantaran vitamin sampai depan pintu..untuk kawasan lain satu malaysia pun boleh..tapi saya tak hantar..abang poslaju tolong hantarkan..hehe..


ibu riana
pengedar tapah
0175262669