Thursday, 25 September 2014

Menu Sarapan Sihat

Assalamualaikum..dah sarapan semua..ibu-ibu kat dapur mesti tengah pening nak masak apa untuk sarapan di pagi hari kan..apa yang penting pada sarapan ni..bila suami dan anak-anak makan sarapan pagi..mereka bertenaga sepanjang hari..haa nak tahu tak menu sarapan sihat khas untuk ibu-ibu semua..bahan-bahannya adalah:-

1) Mealshakes
hanya 1 sudu sehari
2) Koko Krunch
apa-apa jenama pun boleh

3) Air suam
pastikan suam..sejuk tak sedap

4) mangkuk atau cawan
riana suka warna pink

5) sudu
pink lagi

haa senang je menu kita pagi ni..ambil mangkuk atau cawan..bancuh mealshakes dengan air suam..tambah koko krunch..ambil sudu makan..hehe..dah tak payah nak buat air lagi dah..sedap kan..kalau yang tak suka koko krunch boleh tukar dengan honey star atau oat..

siap untuk di makan

selamat bersarapan dengan menu sarapan sihat..tata..titi..tutu