Tuesday, 2 September 2014

Herblax Untuk Kurus


Assalamualaikum..wow kalau tengok tajuk memang best kan..bukan sahaja orang lain..tetapi ina yang duk taip ni pun rasa teruja sangat-sangat..baru je balik dari hantar Herblax kat rumah pelanggan tadi..dia tolong beli untuk kawan sepejabat bulan puasa hari tu..ni testimoni masih panas yer..bukan hanya rekaan semata-mata untuk lariskan Herblax yang memang dah laris..hehe




Alhamdulillah..pelanggan serasi dengan Herblax ni..masa mula ambil berat pelanggan 80 kg..dah habis sebotol berat turun 3 kg..tinggal 77 kg dah sekarang..ni pelanggan beli lagi sebotol Herblax..semoga pelanggan ina yang ambil Herblax ni dapat berat yang ideal dan diberikan kesihatan yang baik..ini semua ketentuan Allah kan..kita sebagai manusia hanya mampu berusaha yang terbaik untuk diri sendiri dan keluarga..




jom ina nak kongsi cara pelanggan ni ambil Herblax..ina cadangkan ambil 2 biji sehari atau 4 biji selang sehari..pelanggan ni ambil 2 biji setiap hari tiap-tiap malam..minum air masak yang cukup..sebelum ambil Herblax proses pembuangan air besar tak lancar..kadang-kadang dua atau tiga hari baru buang air besar..





bila dah ambil Herblax dua biji setiap malam sebelum tidur..setiap pagi mesti buang air besar dengan lancar..clean and clear tau..kita cuci usus dari segala lemak-lemak tepu yang mendap dalam usus kita..sebab tu terjadinya sembelit dan kanser usus..kalau tengok gambar-gambar kat bawah ni apa yang anda rasa..jadi pikir-pikirkan yer..

kanser kolon







MENCEGAH lebih baik daripada MENGUBATI

ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com