Sunday, 27 April 2014

Nasib baik ada Nutriferon

Assalamualaikum..apa khabar semua..sihat tak?arini tiba-tiba jer terfikir oh macam tu..begini rupanya..macam tu ek..eh betul ker?minggu ni riana ada kawan main..dua orang sepupu datang tapah..dua-dua selsema..dah nak masuk 5 hari riana duk main sama-sama..tapi yang peliknya riana tak plak selsema kali ni..baru teringat ibu ada bagi riana nutriferon..memang perisai melawan jangkitan selsema..dush..dush..fireeee...hehe..


berkesan rupanya nutriferon ni..Alhamdulillah Allah S.W.T pelihara kami dua beranak..kalau tak sebelum ni kalau ada sepupu selsema..duk main sekali..esoknya confirm hidung riana plak selsema..kali ni memang berbeza sungguh..tak rugi ibu labur simpan stok nutriferon kat rumah..nasib baik ada nutriferon..taklah kalut sangat..nak-nak time ayah takde ni..

ina memang cadangkan 100% bagi ibu-ibu yang anak dia selalu demam..simpanlah sekotak nutriferon di rumah..ina pun selalu jugak ambil..bila rasa tekak perit je..hidung tersumbat..terus ambik nutriferon sepeket..esoknya Alhamdulillah hilang segala perit tekak dengan hidung yang tersumbat pun clear..

sekotak ada 30 peket..ambil bila perlu..bukan hari-hari..buka dan terus masuk mulut..anak-anak mesti suka..manis-manis buah je..riana kalau sebut nutriferon..mesti nak punya..tak pernah dia tak nak..kalau abis je mesti ina restock lagi..memang sentiasa ada kat rumah..kalau balik kg nutriferon benda wajib ada dalam handbag..

SATU RUMAH,SATU NUTRIFERON

ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com