Wednesday, 16 April 2014

Atasi senggugut dengan GLA Shaklee

Assalamualaikum..bercerita pasal senggugut..kalau orang perempuan memang tak boleh lari dari senggugut..senggugut ni kerap dialami oleh wanita-wanita yang masih datang haid..kalau senggugut teruk ada yang ambil cuti dari pergi kerja atau tidak hadir ke sekolah..


susah hati..susah hati..setiap orang tak sama..ada yang alami senggugut yang teruk dan ada juga yang senggugut biasa atau sekejap sahaja..

berdasarkan pengalaman ina duk tengok kawan-kawan yang senggugut masa duk asrama dulu..kalau yang senggugut teruk memang lembik terus..datang haid seminggu maka seminggu la lembik..kelas pun tak dapat pergi..nak jalan tak larat..jalan kena pegang dinding macam ibu dalam pantang je ina tengok..memang battery low terus akibat senggugut ni..

kalau yang biasa atau sekejap ni..biasanya rasa senggugut masa nak datang haid je..atau ada yang rasa senggugut hari pertama je..hari-hari seterusnya maintain ayu..hehe..siap leh bersukan..pergi kelas macam biasa..setiap orang tak sama..beruntunglah kalau yang jenis senggugut tak teruk ni..


bagi yang senggugut teruk ina suggest ambil produk Shaklee iaitu GLA Complex..GLA ni berfungsi untuk menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan..biasanya asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid..

dari pena seorang isteri dan juga ibu,
0175262669