Saturday, 8 March 2014

Proses Pembelajaran Adriana Hari Ini

Assalamualaikum..rasa lawak plak hari ni..adriana 2 tahun 10 bulan..bulan 5 ni cukup 3 tahun..hari ni proses pembelajaran yang adriana aplikasikan adalah meniru gaya ayah dan ibu..


awal-awal naik kereta ibu dengan ayah pakai tali pinggang..riana pun nak pakai jugak..bila dah sampai simpang nak masuk tempat yang dituju ayah buka tali pinggang..riana pun terus kata nak buka ni..ayah larang..ayah kata belum sampai lagi..ayah terkena balik bila riana kata tuu ayah buka..haha..ibu kat belakang gelakkan jela 2 beranak ni duk borak..ibu hari ni jadi mem besar..haha..



cuma nak share dengan semua..anak yang sedang membesar memang dia akan tiru gaya kita..apa yang kita buat..cara percakapan..riana sekarang memang dah pandai..bila kita cakap..dia ajuk balik..siap jeling2 lagi tau..geram sungguh ibu tengok jelingan manja riana..dengan bulu mata yang panjang macam ayah tu..



lagi satu nak share pasal kuasa zikir YA WAHAB..kami pergi taman polo ipoh..nak pi pekena laksa..ya Allah ramainya manusia..memang xde parking langsung..nampak gaya kena pusing dan balik terus la macam ni..aduh laksa..tak dapatla makan..kalau ada pun parking jauh sangat..

bila pusing balik..dalam hati Ya Allah, berilah kami parking yang dekat-dekat dengan van laksa..Engkaulah yang Maha Memberi..dalam duk cari parking tu zikir YA WAHAB..YA WAHAB..riana pun duk zikir sama..tengok tiru lagi apa yang ibu duk buat..sampailah ayah riana cakap ha ada parking..eh tadi tengok takde pun..dekat dengan orang jual laksa..yeay..

memang hebat betul kuasa zikir YA WAHAB..kawan-kawan cuba amalkan..mesti akan rasa perubahan kalau kita sentiasa amalkan..INSYAALLAH...


JANGAN MINTA DENGAN MANUSIA..MINTALAH DENGAN ALLAH APA YANG MANUSIA TAK MAMPU BERI