Friday, 5 December 2014

Vitamin C Shaklee Untuk Kanak-Kanak

Assalamualaikum..malam ni nak cerita tentang vitamin c shaklee untuk kanak-kanak..ada yang ingat shaklee hanya keluarkan vitamin c untuk dewasa je kan..ada tau vitamin c khas untuk kanak-kanak..ha ini rupa vitamin c tu..


sebotol vitamin c shaklee ni ada 90 biji..sehari makan sebiji sahaja..jadi sebotol vitamin c kanak-kanak ni tahan untuk 3 bulan..untuk kanak-kanak hanya sebiji sahaja sehari..kalau orang dewasa nak makan pun boleh juga ambil 5 biji sehari..


vitamin c shaklee untuk kanak-kanak ni tak perlu telan terus..boleh dikunyah dan dihisap macam gula-gula..anak-anak anda mesti suka..daripada bagi anak-anak makan gula-gula yang manis tu lebih baik bagi makan vitamin c kan..(^-^)

jika berminat untuk membuat sebarang pesanan atau pertanyaan berkaitan produk, sila hubungi saya seperti dibawah:

Ibu Riana
Shaklee ID : 921124
SMS/Whatsapp : 0175262669
Email : zarina.naim@yahoo.com
Facebook : Ibu Riana
Facebook Page : Ibu Riana Onlineshop