Sunday, 7 December 2014

Basic H Shaklee

Assalamualaikum..malam ni terlebih rajin..lepas makan malam tadi terus kemas-kemas sikit dapur yang dah bersepah-sepah ni..minyak-minyak yang terpercik kat dinding dan yang tumpah dekat tepi-tepi dapur gas..


sangat senang bila ada basic h shaklee ni..lap dengan basic h..tak payah nak sental-sental beria sangat..lap sekali lalu..angin lalu membawa basic h..menyental minyak-minyak yang ada..haa nyanyi sikit malam-malam minggu ni..

kenapa ina pilih basic h?
- organik
- tidak bertoksik
- tanpa gas beracun
- tanpa bahan kimia
- tanpa bahan pewangi
- lembut pada tangan
- pH seimbang
- tanpa klorin

haa inilah sebabnya..ina ni jenis tak tahan sangat kalau guna sabun yang ada bahan kimia..nak tahu sabun tu ada bahan kimia tak..bila guna kejap je tangan ni merah-merah dan pedih..macam kulit tangan ni terhakis..ala-ala alergik kot..

selain ina cuci barang-barang dapur guna basic h..ina juga guna basic h untuk basuh botol susu riana, mop lantai, cuci buah dan sayur-sayuran..yang penting guna bahan pencuci daripada bahan semulajadi tau..

sila hubungi ina untuk membuat pesanan atau bertanyakan sebarang soalan..

ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com