Monday, 8 December 2014

Fenomena Shuttle

Assalamualaikum..hari ni baru berkesempatan nak update pasal geng fenomena shuttle kami..hehe..seronok bila masing-masing semangat turun main badminton petang-petang di stadium rsat..haha stadium yang diberi nama oleh coach kami..


alhamdulillah memang keluar peluh la hari-hari main..amalkan gaya hidup yang sihat..sejak join geng fenomena shuttle ni rasa kurang sikit waktu makan..diet la konon..haha..jangan muntah ok..

kalau tak turun main badminton memang mengunyah jelah kerja kat rumah..ada je makanan yang nak dikunyah sambil-sambil tengok rancangan di televisyen..lepas makan terus baring depan televisyen..wah bahagianya hidup..

bertambah bahagia bile lemak kat badan ni pun bahagia juga ajak kawan-kawan masuk dalam badan ina..siap buat joget lambak lagi..dah macam kenduri kahwin tau..sangat-sangat berterima kasih kepada coach fenomena shuttle yang sudi melayan karenah ahli-ahli kelab..huhu

with love,
ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com