Wednesday, 13 November 2013

Nutriferon ~ Ubat Demam Shaklee

Alhamdulillah YA ALLAH..dipertemukan dengan shaklee..x perlu nak bergantung pada ubat hospital semata-mata..
Minggu lepas..khamis 8 nov..ina bangun tidur hidung tersumbat..tekak perit..biasanya memang akan selsema & batuk..pagi tu cepat2 ambik nutriferon shaklee sepeket..sebelum ni x pernah try lagi..kebetulan ada stok terus ambil..ingatkan x sedap..rupa2nya sedap..pastu kelam kabut petang jumaat packing barang balik kedah..x perasan pun kesan dari nutriferon tadi..bangun pagi 9 nov baru teringat..eh aku x jadi selsema & batuk.dgn izin Allah hidung x tersumbat..ok je..tekak pun mcm biasa je..xde batuk2..
Balik dari kedah..isnin 11 nov..adriana plak badan jadi panas2..malam tu x bermaya..minum susu xnak..makan pun xnak..diam je.check suhu badan 39..terus bagi riana sepeket nutriferon..bancuh dengan air masak je..bangun pagi esok 12 nov dah mula nak main..bangun je terus minta susu..duk bergelak ketawa..lega hati ibu..check suhu 37.3..alhamdulillah makin turun..kali ni x bagi bancuh..terus mkn nutriferon mcm tu je..nasib baik riana nk makan..
13 nov..hari ni bangun tidur check suhu 35.7..dah kebah dah..demam kali ni x bagi langsung ubat demam & antibiotik..just bagi nutriferon jer..x sangka plak serasi dengan riana..say NO to ANTIBIOTIC..Harap perkongsian ina ni dapat memberi manfaat pada ibu bapa yang lain..tq..
WAHM,
Ibu riana
0175262669
0139661571