Friday, 4 July 2014

Atasi Gastrik Dengan Shaklee

Assalamualaikum..alhamdulillah enam Ramadhan kita hari ini..macam mana puasa..ok tak?syukur sangat kenal dengan Shaklee..bersahur dengan Energizing Soy Protein Shaklee (ESP) betul-betul terbaik..selalunya kalau sahur makan nasi..siang nak sampai ke tengahari mesti rasa pedih perut..padahal sahur dah makan nasi..ni dah masuk 6 Ramadhan hanya bersahurkan ESP..alhamdulillah tak rasa pedih perut..rileks je..seronok berpuasa..tak sedar dah masuk 6 Ramadhan..
Energizing Soy Protein

Bagi yang selalu gastrik dan tak dapat nak teruskan berpuasa..boleh cuba minum ESP ketika sahur..jika anda memang tak boleh tak makan nasi waktu sahur..anda boleh minum ESP sebelum makan nasi..hasilnya gastrik segan silu nak muncul..silap-silap berat pun turun tau..raya sakan la mak jemah..

kebaikan ESP Shaklee

kebaikan ESP ketika bersahur ni bukan ina sorang je yang rasa..rata-rata pelanggan yang mengamalkan ESP pun beritahu perkara yang sama..tak kenal maka tak cinta kan..dah cuba order bertong-tong plak nanti..bukan fantasi yer..memang realiti berlaku pada pelanggan-pelanggan ina..seterusnya terus jadi ahli..sebab nak beli ESP dengan harga ahli terus..tu yang order terus bertong-tong..

ESP untuk semua

Selain minum ESP boleh juga ambil ostematrix dan peppermint ginger plus untuk mengatasi gastrik ketika berpuasa..mencegah lebih baik dari mengubati..jangan biarkan gastrik mengganggu anda menghayati Ramadhan al-Mubarak..bila dah sakit semua ibadat terganggu..betul tak..hehe

set gastrik Shaklee

untuk keterangan lanjut boleh hubungi ina yer..ina sedia membantu setakat yang termampu..insyaAllah..

ibu riana
0175262669
zarina.naim@yahoo.com