Wednesday, 4 June 2014

Seri Semarak Homestay

Assalamualaikum..musim cuti sekolah kan sekarang ni..bila dah cuti sekolah tu musim orang kahwin la apalagi..yer tak..ina minggu ni ada di kampung kelahiran ina di Jengka 15, Pahang..

nak inform pengunjung blog ni yang nak berkunjung ke Pahang tapi takde tempat untuk bermalam..ayah ina ada buat homestay..SERI SEMARAK HOMESTAY..betul-betul belakang rumah ina ni jer..kalau nak bermalam untuk rombongan pengantin memang sesuai sangat..sangat-sangat rekomen yer..bukan sebab ni homestay ayah tapi sebab Jengka 15 ni tengah-tengah la..dekat dengan Bandar Jengka. Jengka 14, Jengka 16, Jengka 20..kedai makan pun senang dan banyak..kedai runcit..masjid..

pintu depan

malam ni rombongan pengantin dari Kelantan bermalam di homestay ayah..kenduri rumah pengantin lelaki esok..jumaat malam sampai ahad ada lagi satu rombongan pengantin..kenduri hari ahad ni selang 4 buah rumah dari rumah ayah ina..

ruang rehat


Nanti ina sambung upload gambar yer..nak tidokan riana..leh sambung kan..hehe..goodnite..