Thursday, 1 August 2013

Kurus Selepas Raya

Alhamdulillah kita sudah berada di 23 ramadhan..mood raya pun dah semakin dekat..masing-masing mesti dah sibuk siapkan persediaan hari raya kan..baju raya,kasut raya,kuih raya,langsir raya..mesti complete dah?betul x?
 
Hari raya jangan buat main-main tau..masa ni lah badan akan naik dengan mendadak..mana tidaknya semua makanan kita nak makan..almaklumlah puasa sebulan..so hari raya rasa nak makan semua..hehe..
 
Selain baju,kuih,langsir,kasut raya jangan lupa LECITHIN & ALFAFA tau..pergi beraya bawak dua beradik ni letak dalam handbag..
 
 
Mesti ada yang tertanya-tanya kan..apa yang bestnyer dua beradik ni kan..haaa meh nak story mory..Lecithin berfungsi bakar lemak-lemak degil dalam badan..so jgn biarkan lemak-lemak yang kita makan masa hari raya tu tersimpan lama-lama yer kawan2..kalau dibiarkan lama2..maka lama jugaklah lemak tu nak hilang dari badan..
 
Alfafa pula berfungsi untuk mengangkut lemak-lemak degil yang telah dibakar oleh lecithin tadi..so kalau x ambik alfafa maka sia-sialah kerja lecithin..duk bakar lemak tetapi tiada yang tolong angkut keluar lemak ke proses pembuangan..nanti merajuk pula lecithin tu..hehe
 
Esok sempat lagi pos untuk dapat sebelum hari raya..berminat nak dapatkan 2 beradik ni dengan harga yg kebabom boleh hubungi ibu riana..sempena aidilfitri ni ibu riana berada di Alor Setar,Kedah..org Alor Setar kalau nak COD inform awal yer..TQ
 
call/sms/whatsapp 0175262669
COD area TAPAH
COD area ALOR SETAR (Aidilfitri)